English (United Kingdom)French (Fr)Español(Spanish Formal International)Japanese(JP)简体中文(中国)Italian - ItalyRomână (România)Deutsch (DE-CH-AT)GreekRussian (CIS)Bulgarian (Български)Polish (Poland)Português (Brasil)Nederlands - nl-NLSvenska (Sverige)Čeština (Česká republika)Danish(DK)Vietnamese-VNHungarian (formal)Slovenčina (Slovenská republika)Korean(Republic of Korea))Norsk bokmål (Norway)CatalanМакедонски (Macedonian)

Number of Visitor Pageloads:

tumblr analytics

Get your Ascension101 Course

Details >

Get Ascension Updates:

Home Ascension Blog October 2012 CALL TO ACTION - Change of Human Collective Operating Sytem
Tip For Today:

Intent for today, to infuse all our spoken and written words with Joy/Light/Love Source Energy.

Jag befinner mej för närvarande i Spanien, där jag kommer att besöka två uppträdanden. Ett är i Barcelona den 13:e oktober 2012, och det andra uppträdandet är i Madrid den 20:e oktober.
Och, informationen jag kommer att dela med mej av vid dessa tillfällen, är att vi nu har kapaciteten, kraften och förmågan att förändra det mänskliga kollektivets Operativsystem, till det Nya Paradigmets version. Operativsystemet bärs fram genom det mänskliga verbala språket och genom vårt DNA.

Och Alltings Källa, Gaia och det Planetära Rådet behöver frivilliga som vill bli kanaler genom vilka det nya Operativsystemet kan träda in i det Mänskliga Kollektivet. Vi behöver frivilliga som talar varje modernt språk på planeten. Spanska, Engelska, Tyska, Italienska, Kinesiska, Japanska, Indiska, Koreanska, Portugisiska...kort sagt, DITT MODERSMÅL. Om du läser denna artikel, betyder det att du personligen är ombedd att delta i denna nedladdning.

Detta är oerhört viktigt. Den här informationen behöver bli översatt till varenda språk på planeten. Snälla, skicka översättningen till ditt modersmål till Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen så kommer vi länka den till denna artikel, så att du sedan kan vidarebefordra den till alla du känner som talar det språket.

Här är instruktionerna:

Lördagen 13/10 kl 4pm spansk tid kommer jag att dela med mej av den här informationen i Barcelona, Spanien.

Lördagen 20/10 kl 10am spansk tid kommer jag att dela med mej av den här informationen i Madrid, Spanien.

Lördagen därpå läser du det här meddelandet!

Snälla, om din tidszon och din kalender tillåter, vid ett eller vid alla dessa tidsangivelser ovan; gå till en offentlig plats där det är normalt för en människa att sitta såsom ett café, en park, en bänk eller var tillsammans människor som du känner vid en överenskommen plats såsom ditt hem eller en offentlig plats och sitt med slutna ögon, I TYSTNAD med intentionen att BLI EN KANAL GENOM VILKEN ALLTINGS KÄLLA KAN LADDA UPP DET NYA PARADIGMETS OPERATIVSYSTEM till det mänskliga kollektivets språk (ditt modersmål och DNA) i alla riktningar i tid/rum.

Jag kommer att delta tillsammans med er under en timma varje Lördag från och med idag till 2012 är slut.

Dela, skicka, kopiera/klistra in i din blog, lista, FB sida, berätta i din lokala radiostation, på TV, i grupper, bland vänner och överallt du kan komma på, låt dem veta vad du gör, och be dem att delta i denna intention.

LÅT OSS GÖRA DETTA!

Inelia Benz

Articles Index

Expand All / Collapse All

Get your Ascension101 Course