English (United Kingdom)French (Fr)Español(Spanish Formal International)Japanese(JP)简体中文(中国)Italian - ItalyRomână (România)Deutsch (DE-CH-AT)GreekRussian (CIS)Bulgarian (Български)Polish (Poland)Português (Brasil)Nederlands - nl-NLSvenska (Sverige)Čeština (Česká republika)Danish(DK)Vietnamese-VNHungarian (formal)Slovenčina (Slovenská republika)Korean(Republic of Korea))Norsk bokmål (Norway)CatalanМакедонски (Macedonian)

Number of Visitor Pageloads:

tumblr analytics

Get your Ascension101 Course

Details >

Get Ascension Updates:

Home Ascension Blog October 2012 OPPFORDRING TIL HANDLING Endring av operativsystemet til Det Menneskelege Kollektivet
Tip For Today:

Intentions, even fleeting ones, if powerfully accompanied by emotion and KNOWING, create your reality.

Eg er nett no i Spania, der eg vil vera med på to arrangement. Eit arrangement er i Barcelona, den 13. oktober 2012, og det andre arrangementet er i Madrid den 20. oktober 2012.

Og informasjonen eg vil dela desse gongene er at me no har kapasiteten, krafta og evna til å endra Det Menneskelege Kollektivet sitt Operativsystem (OS) til Nytt Paradigme-versjonen.

OS blir bore innom det mennskelege verbale språket og DNA-et vårt.

Og Kjelda, Gaia og Det Planetære Rådet treng frivillige til å vera kanalar for at det nye OS skal bli ein del av menneskelege kollektivet. Me treng frivillige som snakkar kvart einaste moderne språk på planeten. Spansk, engelsk, tysk, italiensk, kinesisk, japansk, indisk, koreansk, portugisisk... kort og godt, DITT MORSMÅL. Om du les denne artikkelen tyder det at du personleg er spurt om å delta i denne nedlastinga.

Dette er avgjerande. Denne opplysande artikkelen treng å bli omsett til alle språk på planeten. Var snill å senda morsmålsomsetjinga di til info @ ascension101.com, og me vil laga ei lenke til denne artikkelen, slik at du då kan senda han vidare til alle du kjenner som snakkar dette språket.

Her er instruksjonane:

På laurdag den 13. kl. 16.00 spansk tid - vil eg dela denne informasjonen i Barcelona i Spania.

På laurdag den 20. kl. 10.00 spansk tid - vil eg dela denne informasjonen i Madrin i Spania.

På den neste laurdagen ETTER at du les denne meldinga.

Om du ikkje veit kva det nye OS er, spør ditt høgare sjølv om å visa deg det først.

Var så snill, om tidssona di og kalendaren tillet, å gå, på eit eller alle tidspunkta, til ein offentlig plass der det er normalt for ein person å sitja, slik som ein kafé, park, benk, eller å møta menneske du kjenner på ein avtalt plass slik som heime hos deg eller på ein offentlig stad, og sit med augo stengde og I STILLHEIT, med intensjonen å BLI EIN KANAL FOR KJELDA FOR OPPLASTING AV OPERATIVSYSTEMET TIL DET NYE PARADIGMET inn i det menneskelege kollektive språket (ditt morsmål og DNA) gjennom heile tid og rom. Om tidssona og kalendaren din ikkje tillet deg å vera med på dei avtalte tidspunkta over, gjer det då så snart du kan etter å ha lese denne opplysande artikkelen.

Eg vil vera med dykk i ein time kvar laurdag frå og med no og til utgangen av 2012.

Del, send, klypp/lim inn i bloggen din, lista, Facebook-sida, snakk med din lokale radiostasjon, TV-stasjon, grupper og vener og alle stader du kan tenkja deg, la dei få vita kva du gjer, og bed dei om å bli med deg i intensjonen.

LA OSS GJERA DETTE!

Articles Index

Expand All / Collapse All

Get your Ascension101 Course