Number of Visitor Pageloads:
Get your Ascension101 Course
Jeg er for tiden i Spanien hvor jeg vil deltage i to begivenheder. Den ene i Barcelona d. 13 oktober, og den anden i Madrid d. 20 oktober i år.
Og den information jeg vil dele med jer ved disse to lejligheder er at vi nu har kapaciteten, kraften og muligheden for at ændre vores Handle Systemet / Operating System (OS) af vores fælles bevidsthed til den Nye Tids version.
OS ligger gemt i vores sprog og vores dna.
Og det Oprindelige, Gaia og Broderskabet har behov for frivillige som vil være døråbnere for at hjælpe den nye OS in i vores fælles bevidsthed. Vi har behov for frivillige som taler ethvert sprog, spansk, engelsk, tysk, italiensk, kinesisk, japansk, indisk, koreansk, portugisisk altså dit modersmål. Hvis du læser denne artikel betyder det at du personligt bliver spurgt om at ville påtage dig denne opgave.
Dette er meget vigtigt. Denne artikel skal oversættes til alle sprog på planeten. Send din oversættelse til
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
og vi skal linke den til denne artikel så du kan sende den videre til alle du kender som taler dit sprog.
Her er instruktionerne:
Lørdag d. 13 oktober kl 16.00 Spansk Tid, vil jeg dele informationen med jer i Barcelona, Spanien.
Lørdag d. 20. oktober kl. 10.00 Spansk Tid, vil jeg dele informationen med jer i Madrid, Spanien.
Den følgende lørdag EFTER du har læst denne besked.
Hvis du ikke ved hvad den nye OS er så spørg dit højere selv at vise dig det først.
Hvis din tidszone og kalender tillader dig det, så på en af disse nævnte lørdage, gå til et offentligt sted hvor det er normalt for en person at sidde, for eksempel i en cafe, en park, på stranden eller et sted hvor du ellers mødes med mennesker som hjemme eller et offentligt sted og sid med dine øjne lukkede og I STILHED med intentionen om AT BLIVE EN DØRERÅBNER FOR DET OPRINDELIGE TIL AT OPLOADE DEN NYE TIDS PARADIGMES STYRELSES SYSTEM (OS) ind i vores fælles sprog (dit modersmål og dna) udover tid og sted. Hvis din tidszone eller kalender ikke tillader at du kan gøre det på de ovennævnte tidspunkter , så gør det så snart du kan efter at du har læst denne artikel.
Jeg vil mødes med dig i en time hver lørdag fra i dag til slutningen af 2012.
Del og send kopier til din blog, list, Fbside, tal til din lokale radiostation, tv station, grupper og venner og alle du kan tænke på. Lad dem vide hvad det er du laver og spørg dem om de vil deltage i din bestræbelser.
© 2010 - 2013 Copyright Inelia Benz. All rights reserved.
Website administered by Ilie P.